call your girlfriend

o säg att du liksom träffat mig och du inte vill se henne mer?
 
okej. nu ljög jag. det är inte sådär alls. haha. älskar mig själv så äckligt mycket.
det är lyx för mig att vara själv.
utan andra jobbiga människor som vill ha min uppmärksamhet.
det suger livet ur mig!
jobbet: kille går runt för sig själv och skrattar med mörka ögon och gula svartkantade tänder.
hej vardag!
en annan säger inte ett ord bara kollar på än som om hon var en liten flicka men hon är gammal så nej tyvär alice det är inte gulligt längre. ps detsamma kan sägas om ditt "pannband".
en annan blev ja kär i. OKEJ, de visar antingen hur djupt engagerad jag är i mina klienter, eller att sjukdomen skittar.
vi vet att virus sprider fysiska sjukdomar,
men hur mycket har forskats på de psykiska??!?!?!??? personalen har bara lärt sig spela friska..
 
en annan är en mytoman. japp. han tyckte jag va fin. fick ett mycket obekvämt ansiktsuttryck när skvallertanten i personalen berättade det. förlåt jimmy.
omg tänk om nån skulle läsa detta. säger aldrig omg i verkligheten ds.
 
oj va mycket jag har inom mig som vill ut!!!!!!!!!
 
det skvallras något enormt i denna personalgrupp jag har aldrig hört på maken innan.
den snygga ätstörda i grupppen förklarar för några att hon försöker med sina tankar få vår "samordnare" att gå hem för dagen och de står en meter ifrån varandra.
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort