confidance7

- jag gymmade
- jag köpte massa billig kurslitteratur
- jag har fixat det lite fint här hemma
- gick på massa föreläsningar
- jag gick ut utan smink för första gången på huuuur länge sen som helst, utan att jag ens tänkte på det! Och jag kände mig liksom bra!
- jag har gått ner ett kilo denna veckan yeey!

Summering: Jag är skiitbra :D Jag är bäst! Alltså jag är det! Hehe. Innan denna veckan tyckte jag detta med att säga till sig själv hur bra man är för att må bttre, MEN DET ÄR VERKLIGEN GRYMT BRA!
Jag är bäst <3

Nästa vecka handlar om PERSONA - to be special

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort