ska nå mina mål 27 april

1. vad vill jag?
- få en bra gudsrelation. deadline 15 augusti
- väga 57. deadline 1 juli
- älska att springa för ja knr mig så lätt. deadline 1 november
- ha en bra fettförbränning. deadline 1 november
- sluta hetsäta. deadline 1 november
- kunna ha kul med vänner. äta festa osv. deadline 1 juni
- ha körkort. deadline 15 augusti
- få g på min tenta. deadline 1 juni

2. vet ej hur men jag SKA!!!

3. hur kommer ja känna?
GLAD! FRISK! NÖJD! FRID! HOPP!
om ja inte når målet?
Misslyckad, värdelös. inget hopp.

5. hur agera för att nå det!???

9 veckor och 2 dagar på mig till 1a juli.

väger nu 65 kilo.
vill väga 57.
det är -8 kilo.
ett kilo i veckan!

fre v. 17 = 65 kilo
fre v. 18 = 64 kilo
fre v. 19 = 63 kilo

fre v. 20 = 62 kilo
fre v. 21 = 61 kilo
fre v. 22 = 60 kilo
fre v. 23 = 59 kilo
fre v. 24 = 58 kilo
fre v. 25 = 57 kilo !!




27 april:
2 ostskivor kl 0730
2 ostskivor kl 1200
1,5 ostskivor kl 1500
omelett (2 ägg stekta i olja m 2 ostskivor) kl 1800


läsa bibeln och be

springa upp o ner för trappan istället för o gå


säga ngt snällt till en vän idag. (haha)

ladda ner teo 2012 (eeeeh den finns ju inte ska träna backa runt hörn ist!)


läsa 5 sidor i nån tentabok

stryka över det ja klarat för o motivera mig

:)

imorn..
köpa gion
boka tandläkartid
städa
spa

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort