ska nå mina mål 28 april

1. vad vill jag?
- få en bra gudsrelation. deadline 15 augusti
- väga 57. deadline 1 juli
- älska att springa för ja knr mig så lätt. deadline 1 november
- ha en bra fettförbränning. deadline 1 november
- sluta hetsäta. deadline 1 november
- kunna ha kul med vänner. äta festa osv. deadline 1 juni
- ha körkort. deadline 15 augusti
- få g på min tenta. deadline 1 juni

KOMMER KÄNNA MIG: GLAD! FRISK! NÖJD! FRID! HOPP!
om ja inte når målet? Misslyckad, värdelös. inget hopp.


28 april:
2 ostskivor kl 0810
2 ostskivor kl 1200
kokt ägg kl 1500
omelett (2 ägg stekta i smör m 2 ostskivor) kl 1800

läsa bibeln och be

springa upp o ner för trappan istället för o gå

gå en promenad OM ja ej vaknar med ont i halsen :(

säga ngt snällt till en vän idag. (haha)

kör till affären

läsa 5 sidor i nån tentabok

göra mitt rum mysigt

ha spa (foot-edition) skölja o tvätta varmt. sen olivolja+påsar+strumpor och ett chokladdoftljus <3

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort