jag dör

från insidan.
jag har gett blod idag. mådde för bra. ville må dåligt ju.
som nu. skulle gärna ge massa blod nu. låta mig dreneras tills jag svimmar. tills alls blir svart.
vill så gärna döda mig själv just nu. det är allt som går genom mina tankar.
jag vill döda mig.
jag vill skära sönder djupt.
men jag försöker vara stark.
alltid.
jag är aldrig svag.
även när jag mår som sämst är jag den duktiga flickan.
jag måste.
jag vet att den enda jag har, är jag.
ingen kommer rädda mig.
jag måste ställa mig upp själv.
och det är det jag gjort.
jag var på botten.
jag tog mig upp två steg.
jag har halkat ner igen.
jag vet att jag är ensam.

Kommentarer
Anonym

vet ej hur. men klarade denna dagen. det är en fet seger

2012-04-02 @ 23:30:35

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort