jag dör snart

hur ska man förklara ångest? annat än ångest
jag dör från insidan
iblnd känns det inte. men hjärnan vet
jag dör. jag dör. JAG DÖR!
Jag kan inte och får inte skrika.
Lever ju i ett utvecklat samhälle för bövelen
Åh.
Jag kan inte.
Låt mig dö, snälla!?
Varför ska det finnas andra människor runt mig?
Kan de inte bara dö, så jag slipper?
Jag vill inte se er.
Vill inte vill inte.
En random kille skriver hej till mig, vilket gör att jag känner mig kvävd.
Helt vanligt.
NEJ!
Vem är jag?
Jag vill inte dö.
Jag vill dö.
Jag vill hoppa från en ljusblå liftkran.
Känna lufttrycket mot hela min underkropp
På samma sätt som jag känt det mot min högerarm under barndomsbilturer.
Låt mig.

Kommentarer
Haidi Jakobsson

Hoppas du har haft en trevlig onsdag :)

2011-11-23 @ 18:09:57
Hemsida/blogg: http://haidisblog.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort