del 6 - första kyssen

När vi tillslut lät våra läppar kyssas brydde jag mig inte om samspelet längre utan gav honom ett riktigt
västindiskt hångel. D.v.s. mycket, mycket tunga.
Min mun var så pinsamt torr av blyghet men hans var perfekt blötfuktig.
När jag märkte att han blev lite väl överrumplad av min karibiska behandling lugnade jag mig
och började tala hans hångelspråk.
Jag vet inte om det handlar om brasiliansk sed
eller om han helt enkelt glömde bort att han hade en tunga. längelänge.
Det gjorde han alltid faktiskt. Nästan. Förutom när jag fick nog och kysste honom som man ska det vill säga.
Och vissa sällsynta tillfällen, som skottår ungefär, då han lät sin tunga leka. Då mentalsvimmade jag av längtansglädje.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort