28 april

vad var det som var så hemskt igår då? well när jag skrev det så mindes jag.
nu har jag glömt måste efterforska lite...

nu minns jag! /guldfisk

han hade en fotbollsmatch eller -träning igår och däfröf kunde han inte ringa mig kl halv tolv. han var tvungen att duscha först.
Detta efter jag sagt att jag va uttråkad och trött.
Så jag väntade en kvart.
men eftersom han inte sa vilken tid han skulle ringa och ej behagade ringa då så stängde jag av mobilen
då blev han sur för att jag inte låtit den va på till halv ett.
eh?
dessutom frågade jag saker och skrev saker under matchen som han inte svarade på.
sjukt irri.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort