tips på träning


Nu ska jag gå i ca 5 min, och köra lätt distanslöpning i 30-35 min.
Detta enligt ett personligt utformat löparprogram jag fått på se.running.adidas.com
Man gör ett test som visar vilken löpartyp man är
och utifrån det och hur mycket man tränar sätts ett träningsprogram upp.
För två dagar sen skulle jag ha lätt distanslöpning 25-30 min,
och ytterligare två dagar tidigare var det:
spring 12, gå 3, spring 12, gå 3, spring 12, gå 3 minuter som gällde.

Egentligen ska man springa varannan dag
(utom efter var tredje träning då man ska vänta två dagar till nästa).
Men jag gör såhär eftersom jag inbillar mig att det blir bättre resultat då.

Musik är ett måste på springturen!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort