fortfarande inte van


Varje gång han ser på dig,
varje gång han tjatar på mig,
varje gång då han blir sur,
varje gång nån säger; du har tur,
varje gång han andas in,
varje gång han kallar dig för sin.

En liten viktig del av mig
som skriker sluta sluta stop
aktiveras men min mun kan självklart aldrig säga nått.

.



Jag kommer ihåg när jag var liten
du sa att jag skulle vänjas vid det,
men mamma han är gammal och sliten.
Mamma lilla, räcker de inte me oss tre?
Jag ville inte längre ha honom i huset.
du lovade att jag skulle vara med att välja!
Mamma har dina barn tappat änglaljuset?
Men jag ska aldrig huden tälja och med det mitt psyke sälja.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort