olja, fett smör


Hon var inte oändligt vacker och ägde ingalunda klassiska drag. Hennes hår var som smält choklad ringlat runt rosor i underbara lockar. Hennes hud var len och vackert solkysst. De runda bruna ögonen och hennes läppar var som gjutna av en guldsmeds försiktiga fingertoppar. Hennes namn var Rica.
- Det känns som min kropp kommer att spricka av nervositet! sa hon.
- Han kommer att fria till dig var så säker på det! sa Emilio.
- Tror du verkligen det?
- Jag känner det ända in i hjärtat, sa han och lade sin hand på hennes axel.
Hon reste sig upp och lät sina armar vila runt hans midja.
- Vad som än händer kommer jag aldrig glömma dig. Du kommer alltid vara min bästa vän och uppta mina tankar för evigt.
Han strök bort en tår som rullat nedför hennes mjuka kind och såg sedn upp på henne.
- Jag önskar vekligen att du inte behövde flytta. Hur ska jag klara mig utan att känna doften av vanilj i ditt hår när du omfamnar mig?
- O, hur kommer jag inte sakna dina absurda komplimanger, sa hon och skrattade. Hon slutade tvärt.
- Lova att du aldrig glömmer mig, sa hon och såg bedjande på honom.
- Jag kommer minnas dig precis som du är nu. Dina stora ögon som trots att de är så mörka lyser av barnslig oskyldighet. Rica bara gapade.
- Emilio Francisco, du är fruktansvärt okänslig ibland!
- Förlåt, sa han snabbt och kysste hennes hand. Jag bara uttalade min första tanke. Du vet att jag älskar dig och jag kommer aldrig glömma dig.
- Det jag allt jag behöver veta, sa Rica, och kramade honom länge

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort