kan inte andas


Det kan inte formuleras med svenska akademins regelrätta åskter.
Hon låste precis dörren om sig och honom. För de har sex men en annan han är död.
Han kan inte heller andas.
Hoppas hon blir gravid och ångrar sig och får ångest över att hon vill göra abort. Hoppashoppas.
Shit, vad okänslig hon ÄR.
Jag skiter i om jag är det tillbaka.

Underbara du. Det hade varit vi tre om hon bara inte gett upp dig.
Visst, du var inte perfekt, MEN DET ÄR INTE HON HELLER.
Frossar mangopingvinstång som smakar som hostmedicin!
Pappa min älskade pappa. Jag vill bo hos dig istället.
Jag älskar dig även om du inte är perfekt.
Jag älskar dig MER än jag älskar henne och det har jag ALLTID ALLTID gjort
Fram tills idag har jag varit för präktig och rättvis för att våga erkänna det.
Jag har inte ens erkänt det för mig själv.
Och lilla lillasyster jag vet att du läser min blogg. Förlåt.
Men jag ville ha den hemlig och om du blir sårad nu är det ditt eget fel.
Denna pingvinsaken smakar verkligen SKIT!
Är så ledsen pappa. Jag är så himla ledsen.

Jag gillar min mall det gör jag. Men mallen är inte ett löfte. Ärlighet, det är vad jag har lovat.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort