1 och 2 februari

Hej babe¨ Ja, det är dig jag talar till. Vet du hur det känns när man byter jobb? Jo man börjar med att längta bort från sitt nuvarande jobb. Sen blir man glad för att man lyckades få ett annat jobb. Sen går man och längtar i tusen år på att få börja. Sen blir man ledsen när folk uttrycker att de kommer sakna en precis innan man lämnar. Sen är man orimligt nervös inför att börja. Sen känner man sig uppskattad och förvirrad på introduktionsdagen. Man åker hem och känner; Hur i hela friden ska jag kunna vara den superhjälte de verkar behöva? Men så kommer dag två. Man landar lite. Man får tid att sitta och läsa genom riktlinjer och dokumentation och allt känns lite klarare. Man gör in första egna intervju för bolaget och det känns bra. Man är med på kollegans intervju och inser att man är bättre än henne på att ställa öppna frågor. Och man träffar sin gulliga pappa på kvällen för man vågade fråga om hjälp poch då fick man det. Min fina pappa som jag i alla år varit så besviken på. Han ställde upp idag. Han kom hit och luftade mina element i en timme och försökte smygvrida på värmen. Min pappa är min älskade person som jag alltid älskat och alltid kommer älska mest i hela mitt liv. PUSS PAPPA

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort