andra lördagen i november

Huvudet dunkar för jag dricker bara kaffe på vardagar.
Under veckorna är kaffet en flykt från jobb 2-3 gånger per dag helst 15 min åt gången. På helgerna blir det ett lyxbestyr jag verkligen inte har tid mer. Det enda jag har tid med är att istället hälla upp rödvin i ett dricksglas och låtsas att det är ett bra midmorgonsmål.

Rödvin är gott i exakt 7 klunkar. Den åttonde gången jag för glaset till munnen så snörper halsen ihop sig.
Jag dricker ändå
Jag tycker om en kille så han får äran att vara med mig under mitt helgliv. Men han äcklas när vi ligger eftersom mensblod droppar ur mig.
Han ville ta mig bakifrån, så jag försökte säga till honom;
okej men då får du inte dra ur.
Jag kunde inte säga det.
Han drog ur när vi skulle byta ställning från vanlig till liggande doggy. Helt onödigt. Men då förstod han i alla fall.
Men när han tröttnat på den nya ställningen drog han ut igen. Mer blod droppade ner på handduken. Mer blod som en tatuering vid mina innerlår.
- Det där är inte sexigt! Utbrast han.
-...
Han sprang till badrummet för att hämta papper till mig.
Äcklat torkade han upp lite.
- Kan du fortsätta själv lite? sa han och lämnade mig där.
Han gick till badrummet och torkade väl bort mitt äckliga blod.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort