mål

- Ekonomi. Jag har sparat 50.000. Värd 105.000 Generös med pengar. Bil. Garageplats. Jag vill göra en längre resa till santo. en månad. - Personlig utveckling. Jag är lycklig. Jag skriver. Sjunger i kyrkan minst en gång. Veta om jag har något syndrom eller någon diagnos. Utvärdera hur olika substanser kan hjälpa mig, eller inte. Skrivit en bok. 150-250 sidor. - Kropp & hälsa. MMA och dans. Minska på transfetter och glukossirap. Äta det max två dagar i veckan i slutet av året. nicolinas samt testa mma. - Vänner & familj. Jag vill fokusera att dra mig mot inspirerande personer nästa år. Semester me syskonen. Fin relation m Jesi. Mormor o morfar prio under samlingar. - Hem & bostad. Jag bjuder hem då och då o e sjukt generös. 1. persienner 2. bästa födelsedagsfirandet. mat, taxi, drinkbord. aili, alle, Amanda, alex, ayrin, malin, Daniel, andre, carro, safa 3. nya köksluckor 4. Bättre mattor 5. Fungerande sykit o maskin 6. mat o dricka 7. rivjärn, glas, smörkniv, gafflar -karriär. Jag är sveriges bästa soc. o har 34.000. om jag är med i lönerevisionen i år, 34.500 i lon. -skönhet 6 fina plagg. (kashmirtröja,kappa, jeans, boots, halsduk, skjorta, klänning) utrensad garderob starkr hår. ricin 1 ggn veckan januari 1. spara 5000, garageplats 2. skriva minst 5 minuter per dag. ska träffa läkare bevisa att jag inte är missbrukare. 3. varje måndag ska jag äta bra. (Inte glukossirap eller transfetter) börja mma och dans. 4. när mamma fyller år prata med mormor och morfar. 5. en lovsång per dag 6. vara grym på jobbet. (koffeintablett, dvitamin) - rensa garderob februari 1. spara 5000. 2. skriva 5 minuter per dag. ring vc för att se ang remiss. 3. äta bra måndag. 4. utkik inspirerande person på jobbet. 5. ringa till persiennmannen, en lovsång, en fader vår 6. vara grym på jobbet. - sy om kappan, skor mars 1. fixa ögonfransar, fixar borttagning, naglar, kemisk peeling, sola 2 gånger, 2. skriva 5 minuter 3. mma och dans som vanligt. äta bra mån tis 4. hålla utkik inspo person utanför jobbet. 5. köpa dricka, mat, dekoration, l f v 6. grym på jobbet. social - vacker klänning+kashmirtröja april 1. 5000 spara. 2. skriva 10 min. 3. gym en gång i veckan, mma, dans, äta bra mån tis 4. boka resa med syskonen 5. beställa köksluckor, l f v, en vers 6. förbereda lönesamtal -rensa garderob maj 1. spara 5000 2. skriva 10 min, 3. gym 2 gånger i veckan, mma, dans, äta bra mån tis 4. ta ut Jessica på en heldag. 5. köpa sygrejer, l f v två vers 6. vara social på jobbet. - bomullsskjorta, vit juni 1. spara 5000 2. skriva 10 min, men lördag 15 min 3. gym 2 grr, äta bra mat mån, tis, ons 4. ta ut Jessica, 5. köpa mattor, l f v, tre vers 6. vara social på jobbet. bjuda hem. - skriv upp plagg, inventring juli 1. spara 5000 2. skriva 10 min, men lördag, sön 15 3. äta bra mån tis ons 4. åka resa syskon 5. rivjärn osv, 5 mig 6. chilla på jobbet - perfekt t-shirt aug 1. spara 5000 2. ta mediciner, utvärdera. skriva 10 min, lördag 20, söndag 15 3. äta bra mån-tis-ons-tors 4. hitta mentor 5. nya hemmål, 5 min 6. chilla, be om ledigt i november. - tänk ut höst sep 1. spara 5000 2. skriva 10, lördag 25, söndag 15 3. äta bra mån-tors 4. träffa mentor. träffa jessi 5. läsa fem min bibeln, osv 6. chilla - perfekta blå jeans okt 1. spara 5000 2. 10, 30, 15 3. mån-tors 4. jessi, bra present mormor, morfar 5. läsa fem min bibeln, osv 6. grym på jobbet, dvitamin - leta halsduk nov 1. spara 5000 2. 10, 30, 20 3. mån-fre 4. jessi, inreda 5. läsa 10 min bibeln. resa till santo! 6. dvitamin, grum -halsduk dec 1. julklappar 2. Skicka ut boken till 10 förlag. 3. mån-fre 4. läsa 10 min 5. dvitamin grym. -tänk ut nästa år

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort