summerar mitt år

Redan? Jo jag har ganska bra kläm på hur resten av året blir. Det blev inte _alls_ som jag trodde. - Ekonomi. Jag har sparat ytterligare 50.000. Värd 100.000 oh yeaah. WELL. detta har jag absolut inte gjort. Jag kommer vara värd ca 75.000. Sparade ca 50% av det jag tänkt. Och det är för att jag valde att gå ner i tjänst. Jag valde också att spendera mycket på utekvällar, vänner, mat och sprit. Och jag har haft jäkligt kul. Jag har också spenderat en hel del på hudvärd, naglar och ögonfransar. Jag tänker inte sluta vara generös med mina pengar. Det är livet. Däremot kommer jag ändå försöka spara 50.000 till närsta år. Och då alltså vara värd 125.000. oh yea. igen. Men. Det är baserat på att jag jobbar hela året. Det vet jag inte om jag gör! Jag vill göra en längre resa till santo. en månad. jag behöver landa känna skriva möta mig själv och möta min grund igen. möta Gud. - Personlig utveckling. Jag är lycklig. Jag skriver. Jag är på bättringsvägen. Jag har fått en remiss skickad till psykiatrin. wow. vem såg det komma? Inte jag i alla fall. Men nästa år kommer jag veta om jag har något syndrom eller någon diagnos. Och jag kommer kunna utvärdera hur olika substanser kan hjälpa mig, eller inte. - Kropp & hälsa. Jag har gått ner 5 kg fett. Jag tränar 4-5 ggr i veckan. Är snygg. Springer ute. Jo, snygg är jag allt. Jag har hittills gått ner 4 kilo och det känns bra. Jag tänkte gå ner sista kilot nu. Jag är nöjd vid 64. Jag tror att mitt nästa mål är att stanna i vikt ett helt år. Samtidigt som jag äter bra. Jag vill alltså minska på transfetter och glukossirap. Äta det max ett mål i veckan i slutet av året. - Vänner & familj. Jag har fem nära vänner. Jag har en bra relation me jesi. jag har åkt på resa me syskonen. Jag har ingen nära vän. Min bästa vän just nu är amanda. Men ingen vän känns stabil. Jag tror jag vill fokusera att dra mig mot inspirerande personer nästa år. Jag åkte till Amsterdam med syskonen och det var typ årets höjdpunkt. Nästa år blir det kanske lissabon eller warsava? Relationen till jesi är bra men inte nära. Den är okej och kommer bli bättre hon är i en svår ålder men fortsätter försöka. - Hem & bostad. Jag har ett inbjudande hem. Jag bjuder hem då och då o e sjukt generös. NAILED it. till nästa år: 1. persienner 2. diskmaskin 3. nya köksluckor 4. Bättre mattor 5. Fungerande sykit o maskin 6. mat -karriär. Jag är sveriges bästa familjehemskonsulent och har 32.000/mån Jag har 31.500 typ sveriges bästa. nästa år vill ja va sveriges bästa socsek. och ha 33.000 har begärt 35.000 med en gnutta skam i kroppen. får se.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort