utvärdering nyårsmål 2018

- Ekonomi. placera csnpengar i bra fond. alex hjälper. Jobba under sommaren. RESULTAT Jag har placerat på ett bankkonto med bättre ränta. Jobbade under sommaren. nöjd. - Personlig utveckling. Bli bra på att välja väg. Mindfullness, meditera i 5 min per dag. Veta om jag har något syndrom eller någon diagnos. Utvärdera hur olika substanser kan hjälpa mig, eller inte. RESULTAT Jag har ej fixat mindfullness. Vet dock att jag har borderline. Kan lite mer om substanser. testar en ny just nu som ja fått av läkaren. - Kropp & hälsa. thaiboxning. äta någon grönsak/rotfrukt varje dag RESULTAT. har gymmat var tredje dag. - Vänner & familj. mariel, melika, aili, amanda, emma RESULTAT. har endast en vän amanda. aili e väl lite vän. alex e väl min vän. - Hem & bostad. hitta billigare och större bostad, lösa flyttbil RESULTAT. flyttat hem igen, bor me alex så bor ju biligare. - karriär. jobba timmar, minst 210 i timmen. BUP Jobbar timmar >210 i timmen - skönhet. hitta världens bästa hårinpackning Maria nila gröna serien o heal serien har funkat gott. JAN: hitta fond. mindfulness 30 sek, varannan dag, efterforska thaibox, ringa läkare ang. medicin, aili, söka lgh 1 ggn, köp 1 hårinpackning. FEB: kolla hur d går för fond, mindull 30 sek varje dag, köpa kålrot, emma, sök bostad en gång, kolla BUP, köp 1 hårinpackning MARS placera i fond, mindfull 1 min, grönkål, mariel, sök bostad, sök BUP, köp dyr hårinpackning APRIL placera, kolla välja väg 1 min, välj datum för säga upp STC, kolla thai, melika, kolla bil, sök BUPliknande, 1 hårinpackn MAJ 2 min JUN 2 min JUL 3 min AUG 3 min SEP 4 min OKT 4 min NOV 4 min DEC 5 mig

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort