nyårsmål 2018

- Ekonomi. placera csnpengar i bra fond. alex hjälper. Jobba under sommaren. - Personlig utveckling. Bli bra på att välja väg. Mindfullness, meditera i 5 min per dag. Veta om jag har något syndrom eller någon diagnos. Utvärdera hur olika substanser kan hjälpa mig, eller inte. - Kropp & hälsa. thaiboxning. äta någon grönsak/rotfrukt varje dag - Vänner & familj. mariel, melika, aili, amanda, emma - Hem & bostad. hitta billigare och större bostad, lösa flyttbil - karriär. jobba timmar, minst 210 i timmen. BUP - skönhet. hitta vrldens bäta hårinpackning JAN: hitta fond. mindfulness 30 sek, varannan dag, efterforska thaibox, ringa läkare ang. medicin, aili, söka lgh 1 ggn, köp 1 hårinpackning. FEB: kolla hur d går för fond, mindull 30 sek varje dag, köpa kålrot, emma, sök bostad en gång, kolla BUP, köp 1 hårinpackning MARS placera i fond, mindfull 1 min, grönkål, mariel, sök bostad, sök BUP, köp dyr hårinpackning APRIL placera, kolla välja väg 1 min, välj datum för säga upp STC, kolla thai, melika, kolla bil, sök BUPliknande, 1 hårinpackn MAJ 2 min JUN 2 min JUL 3 min AUG 3 min SEP 4 min OKT 4 min NOV 4 min DEC 5 mig

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort