Stjärnor

👑👑👑👑👑 Sitter i ett tomt öppet rum på ungdomsmottagningen. Jag ska träffa min kurator om sex minuter. Vad ska jag prata om? Att jag vågade fråga om vi ska bli tillsammans på riktigt. Att han sa ja. Att jag fått en ny kollega som också vill vara med på mina framtida yogalektioner. Att jag är ambivalent till mitt blonderade hår. Att jag blev superledsen när han sa jag ska gå hem och min buss. Att jag vill kunna prata med honom. Att jag fortfarande inte träffat min familj. Att jag bett i två minuter. Att min bror kör upp idag. Att jag är kär och rädd och kär och osäker. Att jag har en jobbig situation med min inneboende. Att jag vill vara ledig. Jag vill inte jobba. Jag vill ha ett hus där jag kan sova och skriva och vara med någon som det räcker för.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort