hur man hämnas på en kille som inte blev kär

Ok så den snygga mannen blev aldrig kär i mig. Ändå ville han vara tillsammans med mig? Ändå ville han träffa mina syskon? Ändå ville han att jag skulle gratta min morfar åt honom? WTF? Detta kommer ej gå ostraffat förbi. Ingen behandlar mig så. Steg ett: Skaffa ett rebound med större kuk, längre uthållighet och mer muskler. CHECK Steg två: Förstå att han e fett äcklig människa som märker att nån blir kär i han och inte avstyr trots att han inte har känslor själ. CHECK Steg tre: Behandla honom som en fuckboy. Dvs skriv endast när du vill ligga. Kan han inte träffas så ligger på med någon annan den dagen. Träffa massa andra under tiden (han kommer märka skillnaden), lägg upp snygga bilder med nya människor som han inte känner, be en snygg killkompis skriva till dig på facebook, gå ut o ha kul (han kmr märka) Steg fyra: När ni ses, prata inte så mkt. Håll på med din mobil mycket, va grym, snygg, underbar. Gå när han vill ha dig kvar. Steg fem: När han e kär. Va jäkligt hal. Steg sex: Njut av att ha en kille som är besatt av dig och aldrig kommer sluta vara besatt:) Steg sju: När sju år gått. Överväg om han sonat sitt brott.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort