fler


Boendeort: Göteborg

Ålder: 24

Sysselsättning: socionom

Könsidentitet: pass

Pronomen: hon. hen funkar oxå

Intresserad av för typ av relation: seriös relation. Och korta romanser lol.

Intresserad av för typ av person: Snygga+roliga personer.

Mono/poly/RA: mono om ja blir kär.

Barn: absolut inte nu

Äter helst: vegetariskt. Sånt som jag mår bra av så någorlunda hälsosamt tack. Förutom när ja känner för en hel morotskaka för mig själv dvs:) ok du kan få en bit om du vill.

Alkoholvanor: efter humör. Vin. Rom+Cola=magi???

Tobaksvanor: vattenpipa e kärlek

Politiska aktiviteter: prioriteras ej. Att ja ens lever e nog me bidrag till samhällets förbättring

Musikfavoriter: bey nicki rihanna varje dag. Annars silvana. Håkan. The killers. Chet baker. Kartellen.

Filmfavoriter: hatar alla dåliga filmer som tagit tid från mitt dyrbara liv. Men gillade a Serbien film o black snake moan när ja såg dom för fem år sen

Tv-seriefavoriter: the bachelorette. New Girl.

Bokfavoriter: predikaren.

Introvert/extrovert: lyckligt introvert med some sweet moments of extroversion

Vad jag brukar göra på helgerna: dansa. Dricka. Ligga.

Andra lökiga hobbies jag har: skriver. Målar. Boxas.

Krossa patriarkatet: lite till varje dag

En perfekt dag för mig: det är soligt. Springer en kort runda i skogen. Äter frukost me bla  körsbär o nötter. Jobbar i tre timmar. Lunch på avalon me bästis. Får massage osv på ngt spa. Finns de ens i Gbg? Går ut o dansar på kvällen o drar hem någon heting.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort