tja

Hej j. Jag är så ledsen. Helatiden. För jag kan inte sluta sakna dig. Jag har verkligen försökt. Men det svåra är att om det inte går över av sig själv så finns det inte så mycket att göra. Det hjälpte lite att flytta till ett annat land. Jag blev till och med lite förälskad i en person. Men nu är jag hemma och kommer stanna här och kan inte gömma mig från mina minnen och känslor. Du finns överallt för mig. Varje dag tänker jag på dig med sorg i hjärtat. Och jag har mardrömmar som får mig att vakna i en dimma av ångest. Jag vet inte ens vem du är längre, men jag inbillar mig att något inuti mig fick tag i en del av dig som inte ändras så lätt och därför ändå på något sätt har en rätt bild av dig kvar. Jag undrar om du lever eller har stängt av. Eller om det bara är din koppling till mig som brutits. Hur gjorde du det? Jag vill ingenting med denna texten. Ingenting mer än att du ska veta. Jag har försökt skriva en bok, men tror inte jag kommer lyckas så bra förrän jag inte skriver i en förhoppning om att just du ska läsa den. Hoppas detta hjälper mig lite. Och att det inte är för obekvämt för dig. Tack.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort