Någon dag

Alla mina veckor är fångade i ett filter av väntan. Det är helt enkelt omöjligt att jag aldrig skulle råka träffa på dig igen. Båda våra postnummer börjar på fyra. Ett lyckligt ögonblick kommer våra blickar mötas. Och jag vet redan att jag kommer se ren och skär kärlek. Renaste rena men stöpt i en form av kyla. Du kan inte låtsas som om att jag inte finns länge till. Göteborg är staden som äger min kropp nu. Nu och flera år framåt. Det är faktiskt omöjligt att ignorera mig. Men försök några månader till. Du kommer falla igen tillslut.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort