I don't have to think it through

Dagbok Sitter på jobbet. Har exakt noll saker o göra så känner mig en smula kriminell. Vad i hela friden ska jag göra? Äta? Meditera? Läsa i gamla PÄRMAR????? Om två timmar o cirka sju minuter ska jag åka hem, hämta min resväska, ta vagnen till Centralstationen och åka till lillasyster <333 Hon bor i en annan stad och jag ska hälsa på över helgen. Har börjat träffa en kille för första gången på tre år. Okej inte helt sant. Träffat fler än jag minns just nu, Men detta är annorlunda. För jag stannar kvar. Vi stannar kvar. Jag märker att han också är sån som brukar vara påväg bort redan vid "hej" Men vi försöker. Var så nära på att springa för livet i lördags. Men jag höll ut. Jag lät mina tankar och känslor landa. Jag försvann men tillfälligt, Och igår skrev jag ner fem meningar innan jag ringde honom Skrev att jag inte var nöjd med hur han hanterat en grej Han höll med Vi bestämde oss för att lägga de bakom oss Och plötsligt har jag förlängt månadskontraktet och vi ses tillsvidare. Vad menas med det? Man försöker lite till. Mer än så minns jag inte Men känner att vi är värda det

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort