Mia min överdominanta väninna

kan jag kanske få skära upp mina armar lite nu?
ge blod?
hugga
 hugga hugga hugga sönder
okej ja fattar lilla cilla e ledsen men va ska ja göra åt det?
ingen fattar
nice o ha bulimi asså
riktigt najs
hej vännen
trodde ja aldri mer skulle se dig
men där e du!
kul!
va har du haft för dig?
jo som du ser så e ja mkt starkare nu
fett mkt starkare
men de bryr du dig inte om säger du?
nähe
okej
aja
ja va mycket gladare innan du kom, såg du det?
nähe inte.
okej.
jaha du skiter i hur ja mår eller ser ut du vill ba ta över mig ett tag, okej ja förstår
jaha, du vill skära ut mitt inre ur min hud så du själv kan hoppa in o ta min plats ja fattar
trevlig brud hon där mia, verkligen jättetrevlig.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort