lördag 4:45 i någons säng

jag är så liten. jag berättar att jag börjar tycka om honom. han säger att han kommer börja visa att han tycker om mig. vi ligger. efter tar han upp sin mobil och lyssnar på något serbiskt program. kramar om honom först, men en känsla av att jag är för på sköljer över mig. jag vänder mig bort och sätter på en spotifylista som heter något med blod. han rör mig inte på hela natten. men fyra och fyrtiofem drar han mig till sig. för att föra mina händer mot hans kön. whatafuck jag vill gå hem NU men jag vill inte utsätta mig för att gå ensam i den iskalla natten och sitta på en spårvagn i två timmar så jag stannar sju och trettio drar han mig till sig på riktigt och släpper mig inte så jag stannar

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort