del3

41. Vad spenderar du helst pengar på? mat. inredning. folk som behöver de mer 42. Äger du dyrbara smycken? ett rubinhalsband. 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? PH, just nu 45. Vem är den roligaste människan du känner? min lillebror 46. Sover du med gosedjur? sluta sent. va typ 12<3 47. Vad har du för ringsignal? en hjärtattacksframkallande 48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja. tshirts 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? godispapper 50. Flirtar du mycket? hälsosamt mkt. just nu en långlivat flirt me han jag köper lunch av ca varje dag 51. Kan du byta olja på bilen? nä 52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej. håller mig oftast inte över 20 enheter för fort 53. Vilken var den senaste boken du läste? sigge eklunds första tror jag 54. Läser du dagstidningen? påväg till jobbet om ja inte får skjuts *superstar* 55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej 56. Dansar du i bilen? POP i mitt <3 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? namnet på en klients handläggare 59. När var du i kyrkan senast? förra veckan 60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? åsa

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort