del2 av allt ni någonsin velat vela

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med om jag sover själv pga fryser då. mer lr mindre utan om ja sover me någon 22. Hur många kuddar har du i sängen? endast en (1) *ThE StRuGgLe Is ReAl* 23. Hur många landskap har du bott i? sverigeinskränka fråga... 3 länder som vuxen. 24. Vilka städer har du bott i? Gbg, sthlm, london, LA, santo domingo 25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota. FREEDOM 26. Är du social? vet inte? lärt mig vara det men livet har också lärt mig att inte vilja vara det 27. Vilken är din favoritglass? dumleglass 28. Vilken är din favoritefterrätt? morotskaka 29. Tycker du om kinamat? euw. förutom röd curry kyckling. (räknas de) 30. Tycker du om kaffe? Ja. me värmd grädde lr mjölk i 31. Vad dricker du till frukost? vatten/fettkaffe 32. Sover du på någon särskild sida? Höger 33. Kan du spela poker? typ. men blir fett stressad av de. 34. Tycker du om att mysa/kela? eh? d e bara e enda ja tycker om i hela livet? 35. Är du en beroendemänniska? nä 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej bara bekanta 37. Vill du ha barn? ja. om tre år tack. 38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, spanska o the love language *höjer ena ögonbryne* 39. Har du någonsin åkt ambulans? ja me min skruttiga lillsyrra 40. Föredrar du havet eller en bassäng? ett noggrant skrubbat badkar.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort