del 8 - med oss är vi vi men vilka är vi med dem?

Det var lite jobbigt tiden innan alla visste.
Hur i hela friden gör man så att det inte blir en stor grej av att två personer i samma gymnasieklass gillar varandra?
Och inte bara gillar varandra utan helt plötsligt är ihop också?
En dag satt han på ett av skolans breda fönsterbleck av tunga gammal glattslipad sten.
Jag ställde mig på golvet nedanför där hans knän och vader dinglade.
I en film hade det varit den där flirtiga scenen där tjejen är gulligt underordnad och killen sådär charmigt cool.
Senare berättade han att han velat kyssa mig där, framför klassen, men hela situationen med att ingen visste
gjorde att det tog emot.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort