and so im in between

hej min gulliga dagbok!
livet e lite tråkigt just nu, för nu i femtio minuter har jag DÖTID.
brukar ca aldrig ha dötid.
Kan berätta om min helg. (hehe fett ovant o skriva dagbok i bloggen)
Eller hela veckan? Why not liksom.
Ok så i måndags hade ja årets andra (eller tredje?) springpass.
I onsdags tog jag min examen. Mami o papi va där. Blev så himla rörd.
Mami hade skrivit ett brev till mig. Hon skrev att dagen jag föddes var den bästa i hennes liv.
(hon har fler barn) (hehe)
haha, förlåt
Pappas present var att han kom i tid. Och han bjöd oss på lunch efter.
Alltså det är första gången den jag var typ tre år som bara vi tre varit i ett rum samtidigt.
Vi pratade om mig (så lyxigt??), om gamla minnen, om livet nu osv jag gav ett tacktal till dom
(så vuxen!?)
i fredags hade jag världens härligaste springpass. Såg två bambis (föl? nej hjort? nej har glömt) gick jag ut o dansade i så många fler timmar än jag tänkt. D va så roligt träffa massa nytt folk o träffa v igen. L va dj o M skrev upp min på morgondagens lista eftersom han skulle va dj då (men gick inte va typ sjuk)
Mitt ex hörde av sig o ville att ja skulle ta en taxi till honom.
Så ovärdigt.
Jag åkte hellre hem hela vägen till mig.
Dagen efter ville han komma o hämta upp mig.
Men, han hörde av sig kl 19 samma dag o ja vet inte.
Känner att ja förtjänar mer än så.
Han(sms): Hej:)
(han ringer jag svarar inte)
Jag: Nej
Han: Nej??
(Han ringer jag svarar o säger att jag inte vill. Han säger jo, jag ringer dig senare.)
Jag: Åk inte hit asså haha. Puss.
Han: Kommer runt 24:)
Jag: Nej du e söt men ja kmr inte lämna huset ikväll ok
Han: Ooo:/
Han: Vill ha dig!!
 
Haha.
Ja förtjänar att en man säger kan jag få äta middag med dig nästa vecka den dagen den tiden.
Samtidigt älskar ja spontanitet. Men det har varit lite väl mkt spontanitet mellan oss.
Mitt andra ex grattade mig på sms för min examen;
- Såg att du blivit klar med din examen, grattis! Hoppas allt annat är bra med dig också.
- Tack blir väldigt rörs att du skriver så. Önskar dig all lycka också Rafael.
- Okej va bra. var lite rädd att du skulle bli upprörd. Tack och lycka till i USA :)
 
 
Haha. vad skrattretande ens liv e när en dokumenterar det svart på vitt.
 
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort