review över målen 2015

Ett år. - Ekonomi. Jag har sparat 50.000. - det klarar jag. - Personlig utveckling. Jag har gått en boxningsmatch. Jag har gått till en psykolog tillräckligt. jag skulle kunna gå en match. har iinte gjort det pga inte vågat och har linser så får inte. jag har gått hos en kurator. vad är tillräckligt? Jag har nog lärt mig det jag kan lära mig av henne. Behöver nog hitta en psykolog som passar mig. - Kropp & hälsa. Jag har gått ner 10 kg fett. Jag tränar 5-6ggr i veckan Jag har gått ner 5 kg fett. Jag tränar 4 ggr i veckan och r jäkligt nöjd med detta. - Vänner & familj. Jag har en nära vän. Jag har en bra relation me jesi Jag har 4 nära vänner, Jag har en bra men ej en nära relation me jesi:( har dock flyttat för hennes skull. kmr bli bättre - Hem & bostad. Jag har ett inbjudande hem. Jag bjuder hem en gång i månaden. lol orka bjuda hem så ofta? Ej lyckats med detta. har dock bjudit hem med framgång flera gånger. -karriär. Jag jobbar halvtid och ska börja läsa till psykoterapeut. Vill inte bli psykoterapeut. vill li sveriges bästa socionom. e på god väg

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort