hej nu börjar en ny resa

hur länge kan en hålla på och älta och älta en gammal kärlek? jo hela livet Och det var jag helt helt säker på att jag skulle göra. Men jag tror och hoppas på att det kommer förändras nu. För jag är kär i en underbar person. Jag är kär. Jag läste en text där det stod att om en person kollar på just dig i ett rum fullt av människor, så har hen känslor för dig. Och igår berättade T att han gjort just det. Han hade sett på just mig när jag dansade. När jag kom att tänka på det fick jag världens mysigaste känsla i hela bröstkorgen. Värme. Stolthet. Upprymdhet. Och genans. Jag blir nästan aldrig generad. Men detta speciella känsla som rymmer fem sinnestillstånd i ett vet jag vad den betyder. Jag vet att jag är kär. Det är så stort för mig. Men det gör mig också så himla hoppfull. Jag dagdrömmer om hur jag ska berätta det för honom. Ibland när vi är tillsammans så sker ett så tydligt skifte i rummet. Att nu är vi helt oss själva. Maskerna är slängda. Och i ett sånt ögonblick ska jag berätta det. Svara helt ärligt nu. Är det okej för dig att jag berättar hur mycket jag tycker om dig? För jag vill det verkligen. Det är många saker som jag inte förstår med mig själv. Jag har så många sidor att jag ibland inte ens förstår vem jag är eller hur jag kan vara så många olika saker. Men jag har förstår en sak med mig själv och det är att jag tycker om dig på riktigt. Jag är kär i dig. Det ordet betyder olika för olika människor, för mig så betyder det att du är speciell för mig. Jag vill vara med dig och jag vill att du ska må bäst och jag vill kompromissa med mitt liv för att vi ska kunna ha det bra. Det betyder också att du påverkar mig. Jag vill försöka. Jag vill ge det jag kan. Och jag hoppas så mycket att vi kommer kunna skapa något vackert tillsammans.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort