so far from perfect I might as well..

Give up or give in
Jag kan inte se filmer.
Det kryper I benen
I fingrarna
I huvudet
Frostar av frysen
Dripp dripp dripp
Planerade att vakna runt halv sju imotgom
Yani sovmorgon
Men Anatasha vill att jag larmar av 550eftersom hon vill vara med in the bootcamp
Villet betyder att jag kommet vakna 550
Om hon verkligen joinar vet jag inte
Jag hade ju helst skippat.
Men om jag ska upp I vilket fall...
Synd avv min mage e fylld till bredden av peanutbutter, banan och chiapudding.
Aja finns hemskare saker o fylla den med..

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort