nuuuu du....

Ok. Nu är jag klar med att vara själv. Jag klarar att vara själv, missförstå mig inte. Jag klarar vad som helst. Men. Varför inte lyxa till det lite?
 
För att få uppskattning från män är ju ganska enkelt. Lite pinsamt enkelt menmen. Självklart vill jag ju få det från den som är svårast att få det från. That's much more satisfying. ..
 
Hur gör jag då? Jo här kommer planen;
(Ps detta är amerikanska killar, alltså ännu lättare än svenska att fånga.)
1. Bli omtyckt av alla andra killar. 
Detta är ju självklart.  Nån som sett the bachelorelle? Enough said lixom. Hur? Le, skratta, säg deras namn, var fysisk. Obs: var ej för fysisk FRAMFöR din drömkille.
2. Var snygg. Suck. Detta är så klyschigt. Men sant... hur; kläder I svart, vitt, rött eller jeans. Cleana guldsmycken. Thats it. Framhäv kurvor. Svart/naturligt ögonsmink och rött lappstift/balm.
3. Bli kompis med hans vänner. 4. När du är ensam med honom: flirta gulligt. Alltså inte överdrivet. Med humor, ärligt och sårbart. Ex: u know ur my favorite right? Le, slå ner blicken och gå. Ex2: cant stay away from you. Ex3. Hey, Ive missed u! Ex4: im so happy for u.. cuz when ur aloud to talk to me is gonna be the best day of your life. Självklart funkar dessa bäst i en konversation och ej som oneliners. 5. Ha alltid samma parfym. Har i slarvig tofs om det är kort, annars djuriskt utsläppt (lol) 6. Spela typ fotboll/lyft tunga vikter (imponera på ett traditionellt manligt och fysiskt sätt)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort