en helt vanligt valsignad dag

åäö
 
Jag har hittat min nya kärlek: boxning.
 
Idag var jag riktigt krashad.
Jag skulle jobba 3-5PM och sen 6-11PM. Men vi har team meeting kl 1PM.
Som den soldat jag ar sa gar jag upp kl 6 pa morgonen for att kotta ett pass med en SA OVERSNYGG MAN
att de finns knappt. Aja. Han hade ju atit upp alla gbgs killar d e ett som e sakert.
Alltsa, Ken-dockans kropp fast IRL. Han ser ut o va kanske 1/4 latino. Fraknar.
Ok d va bara en parantes. Dricker vaniljproteinpulver blandat 
men mandelmjolk SA GOTT JAG DOR!
Sen somar jag. Kan inte riktigt gora ngt annat eftersom d kmr bli sa sent jobbpass.
Kl 12 lunch. Sen hinner jag inte gora ngt innan team meeting. Nar jag kmr ner till kontoret mots jag av:
Det ar flyttat till kl 14.  Jag far riktig krim-pms.
meen, sen far jag veta att jag inte behover jobba mer den dagen! sa jag boxas I 2 timmar. Alskare.
 
(det ar en gubbe mitt emot som stonar med ojamna mellanrum medan han klickar runt pa datorn. Trevligt.)
 
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort