santokuren 2.0

Detta e ett ganska strikt upplagg, men det ar bara I en manad. Sist jag gjorde det gick jag ner ca 10 kilo.

200 kalorier var tredje timme, 4-5 ggr per dag

Det e strikt for det ska endast vara I en manad.
Men vill inte ga ner lika mycket denna gang.
Kommer darfor lagga till hundra kalorier per vecka. Tills jag ar uppe I 2000.
Sen ligga pa 2000 i nagra veckor o kontrollera att vikten inte okar.

Jag kommer ocksa trana bort 200kalorier sex dagar per vecka.

Dag ett tva o tre har jag mest kort pa proteindrinkar, det hindrar mig fran o tappa muskler o haller mig matt.

Rent fysiskt ar detta ganska latt o halla om man ar ganska stillqsittande.
Psykiskt ar det dock kravande. Jag blir sjalvcentrerad och osocial. Inte sa kul. Men det ar bara en manad. Och jag kommer fa grymma resultat!

Idag vantar 90 min yoga <3
/ dag tre av tjugoett

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort