mmm acne

Alskar den kvargfyllda vulkanen. Wow gullisar. Snart blir det tva iblagg per vecka. Sen tre. Sen bli det renskrivna inlagg. Det hade val varit nagot!!!! Haha, ATT jag skickade ivag ett cv utan aao!@!??@! Skrattar plus grater. Jag vill lasa en blogg som e som min typ!! Ge mig tips??? Jag hatar att en trivardig socionom inte kan ha en utelamnande blogg...... men om jag vill ha ett levebrod de narmsta aren sa... Detta samanfattar min tid har: jag behover dova men e for pigg/vill ata/vill lasa/skriva istallet. Sa jag far morkaste ringarna under ogonen Jag satt en stol bort fran honom Igar...

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort