har du ocksa angest?

Tanker du ibland pa att vad du an lyckas gora pa jorden sa kommer det inte fa nagon viktig betydelse I ett langre perspektiv Att formodligen ar ditt liv ganska meningslost Speciellt om du bara lever for att gora dig sjalv glad Du ar inne I varldens minsta bubbla Jag avskyr meningslosa filmer Mitt liv far inte bli en meningslos film Angest pa kvallen nar jag inser att jag inte kan gora nagonying. Trots att jag nyss tog en sekund extra med den svarta pojken med autism som blir slaen av sin mor nar han staller "dumma fragor" Jag ALSKAR honom. Det ar sa svart att leva mitt I sorgen Mitt I det fula Men jag rymmer inte Jag smeken min angest kind Och hoppas pa en battre dag imirgon Och slutar aldrig ge allt jag har

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort