depressionstimmen

Barn som gråter. Jag gör ingenting. Inte konstigt att jag förruttnar inifrån.
Om man aldrig gör saker fast man inte törs, då är man ingen mänska.

Då är man bara en liten lort.
Dags o visa vad Jag står för.

Skulle ge allt för att få min barndom tillbaka.
För att återupprätta min familj.
Men det gick inte då och skulle inte gå nu.
Älskar min pappa mer än allt annat.
Mer än mig själv.
Mer än min stora kärlek.
Pappa mår bra nu, säger han.
Det tröstar mig när hjärtat är fullt av sot.
Jag vill dö. Men pappa har det i alla fall bra.
/pappas flicka for life

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort