södra sidan

precis nu,
23:14 kickade dagens ångest in.
hej gullis!
vad kan jag annat göra än att omfamna dig,
vi var ju så tighta en gång i tiden
en kär gammal vän, klart du ska välkomnas!
ska berätta för dig om imorgon
min frukost blir en smoothie:
löskokt ägg, 1dl blåbär, 1 dl hallon, 1 dl yohgurt, 2 msk kakao, massa kanel, ingefära, 1 dl vatten, spenat.
 
efter jag intagit den kommer jag i lugn o ro kolla bloggar, twitter, instagram o facebook
 
sen kommer jag låsa ytterdörren och gå 10 min powerwalk
det efterföljs av 30 min intervallträning med 1min spring, 1 min pw
och avslutas med 5min gång
 
sen kmr jag äta en köttomelett m spenat o majonäs
 
efter det kommer jag städa lite, plocka undan, kanske spela piano o skriva.
och sen ska jag gå genom nedpackade saker för o kolla efter vad jag ska ha med mig itll LA nästa vecka
 
mellanmål blir nog en muggcake a la morotskaka
 
kl 1607 är det tankesmedjan
 
sen kommer min familj hem och jag pratar massa med dom
sen äter vi middag 
sen blir det paradise hotel och efter DET kanske jag ser dig igen, min kära vän

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort