nyårsmål 2014

några få generella, stora mål inom områdena
ekonomi- ha råd med bra mat
vänner/familj- få 5 nya nära vänner, ha en nära relation med min pappa
personlig utveckling- vara expert på att hantera nederlag
jobb/karriär- arbeta med något viktigt och roligt
fitness/hälsa- springa 5km en gång i veckan, börja på boxning, dansa på salsklubb minst 5 gånger.
 
 
månad för månad. 
 
januari= jobba minst fem dagar, ha ett seriöst samtal med pappa, informera mig om bästa sättet att hantera nederlag, göra tenta+ fixa biljetten, springa 5 km en gång
 
februari= be över ekonomin en gång per vecka, få bra, tajt relation med alla mina rumskompisar, ringa pappa två gånger utvärdera hur jag hanterar mina nederlag en gång per vecka o dra slutsatser, volontära 6dagar per vecka, springa 5km 2 gånger. 
 
mars= be över ekonomin en gång per vecka, få bra, tajt relation med alla mina rumskompisar+ med en jobbarkompis, ringa pappa 2 gånger, använda mig av mina slutsatser o utvärdera hur jag gjort det varje vecka, volontära 6dagar per vecka, springa 5km 2 gånger. 
 
april= be över ekonomin en gång per vecka, få bra, tajt relation med alla mina rumskompisar+ med en till jobbarkompis, ringa pappa 2 gånger, skriva ner bra egenskaper jag haft ang att ta nederlag varje vecka, volontära 6dagar per vecka, springa 5km 3 gånger. 
 
maj=  be över ekonomin två gånger per vecka, få bra, tajt relation med totalt 3 personer, ringa pappa 3 gånger, skriva ner bra egenskaper jag haft ang att ta nederlag varje vecka, volontära 6dagar per vecka, springa 5km 3 gånger. 
 
juni= be över ekonomin två gånger per vecka, få bra, tajt relation med totalt 4 personer, ringa pappa 3 gånger, skriva ner bra egenskaper jag haft ang att ta nederlag varje vecka, volontära 6dagar per vecka, springa 5km 4 gånger.
 
juli= be över ekonomin två gånger per vecka, få bra, tajt relation med totalt 4 personer, ringa pappa 3 gånger, skriva ner bra egenskaper jag haft varje vecka, volontära 6dagar per vecka, springa 5km 4 gånger.
 
augusti= söka ngn typ av sysselsättning, ringa mina 4 personer en gång var, träffa pappa 2 gånger, skriva ner bra egenskaper jag haft varje vecka, be över arbete tre gånger per vecka, springa 5km 4 gånger+ boxas+ gå ut o dansa 2 gånger.
 
september= söka ngn typ av sysselsättning, ringa mina 4 personer en gång var+ FÅ NY PERSON, träffa pappa 2 gånger, skriva ner bra egenskaper jag haft varje vecka, be över arbete tre gånger per vecka, springa 5km 4 gånger+ boxas+ gå ut o dansa 3 gånger.
 
oktober= söka ngn typ av sysselsättning, ringa mina 4 personer en gång var+ träff ny person 2 gånger, träffa pappa 2 gånger, skriva ner bra egenskaper jag haft varje vecka, be över arbete tre gånger per vecka, springa 5km 4 gånger+ boxas.
 
november= söka ngn typ av sysselsättning, ringa mina 4 personer en gång var+ träff ny person 2 gånger, träffa pappa 2 gånger, skriva ner bra egenskaper jag haft varje vecka, be över arbete tre gånger per vecka, springa 5km 4 gånger+ boxas.
 
december= ha någon typ av sysselsättning, ringa mina 4 personer en gång var+ träff ny person 2 gånger, träffa pappa 2 gånger, skriva ner bra egenskaper jag haft varje vecka, be över arbete tre gånger per vecka, springa 5km 4 gånger+ boxas.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort