idag börjar jag

jag är jag
jag är här
jag är värd allt
jag är bäst finast smartast lenast allt
 
jag är den som ger allt jag har till dem som inte förtjänar det
jag är den som inte klarar av när andra vill ge mig någonting
klarar inte av intimitet när den är påtvingad
påträngande
det enda jag klarar av är att ge min kärlek till någon som jag aldrig
kommer kunna spegla mig i
jag älskar dem som ändå inte kommer att vara nära
det är säkrast så
men också väldigt kontraproduktivt
 
jag är allt
jag är här
bäst snyggast hetast känsligast allt
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort