examensdag

nu gör det ont.
så fruktansvärt ont
hela mitt inre värkrer
halsen krampar
hjärtat dunkar för hårt
jag är framme nu
jag är klar
klar med det som vi sa
vi kom överens
klar. jag är klar här men vart är du?
borta och så oändligt mycket frånvarande.
men det är inte 70talet
du kommunicerar med min mor på sociala medier
men du kan inte låtsas om att jag finns på riktigt
jag finns inte
jag är klar, jag stod där och log
jag var stolt
jag sa: kan man begära mer av livet?
och nu ser jag att jag är så ensam utan dig
jag är inte vacker
du har mitt glitter
du har fortfarande mina färger
jag är klar nu
jag har allt jag drömt om nu
men jag är helt ensam utan dig
jag kan ha tiotals stunder som tar andan ur mig
men jag är helt och hållet ensam i den eviga rymden
utan dina ansiktsdrag
utan dina andetag

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort