att minnas sitt första lyckliga minne

många gånger har jag försökt förstå vad som gör mig riktigt och genuint glad här i livet.
det finns ju en tydlig tanke som förmedlas om att det är det som en ska försöka hålla på med
så mycket som möjligt och i lyckade fall kunna försörja sig på.
ett tag trodde jag att det handlade om att skriva, men jag skriver ju aldrig.
det enda jag gör på min fritid är att ligga i min säng och kolla på ett oändligt antal serier.
men varför? vad ger det mig? idag kom jag på det.
jag försöker återskapa mitt första lyckliga minne.
när jag bara slängde mig upp i sängen med det vita, räfflade överkastet.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort