one twentyone guns

nu får du inga fler försök. eller vi kan inte tvinga dig att sluta försöka, men tyvärr så kommer din kamp vara verkningslös från och med nu. jag vet att det kan vara skakande med sådana här nyheter. du kanske borde sitta ner. ursäkta! jag borde nog börjat min utläggning med den rekommendationen. du ville dö ung eller leva för alltid. men tyvärr kommer du leva gammal i ca 50 år till, sen kommer du att upplösas. när koffeinet fastnar i blodådrorna och blodet färdas så långsamt att du bara vill skära upp venerna, så du kan se att det har ju en levande hastighet trots allt.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort