dagens neurotiska

för några år sen visste jag inte vad ordet var. christine i serien med samma namn beskrevs som neurotisk av kanal 5s programledarguide och jag förstod inte. slog upp ordet. tyckte fortfarande inte det stämde. men om en kvinna visar på känslor, då är hon neurotisk automatiskt det vet jag nu. jag känner mig fri som en fågel fast i några dagar är jag en föredetta fri fågel fångad i en bur kan inte träffa mina killar för en vän är på besök i fyra värdefulla dagar jag älskar henne men jag känner mig lite låst hur i hela friden ska jag säga det? det går inte jag känner ansvar över att hon ska ha det bra. förstår hon inte att jag har ett liv? nej hon bara ÄR. jag brukade också vara sådär. naiv. det är ett fridfullt vad-jag-inte-vet-kan-inte-skada-mig-sinnestillstånd.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort