if u only knew

Jag har aldrig nagonsin haft magrutor. (Jo, ok nar jag var elva ar och just gjort 100 situps)
Sa jag tankte karva fram dem denna magad.
AbsMadeInApril liksom.
Ar det mojligt?
Why not.
(Och om det inte ar mojligt sa har jag stravat mot ett fett bra mal och blivit lite grymmare pa vagen, sa vida inte metoden e katastrof och slutresultatet blir samre an hur jag borjade hm.)
metod: fett loser fett. Fett+protein+minimalt me kolisar. kalorier:1500 per dag. Dock mer om jag tranat.
Jo men det later val inte sa farligt? Anledningen till att jag MASTE minimera kolhydrater ar inte for att jag ar RADD for dem, som I mitt tidigare liv, utan for att maten som ar tillganglig for mig endast har friterat mjol eller frukt att erbjuda nar det kommer till kolhydrater. Vill jag lyxa till det med langsamma kolisar maste jag kopa det sjalv o det ar DYRT for en ekonomisk underklassvolontar som mej.
 
FRED, RATTVISA och KARLEK!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort