klinisk människoisolering

jag älskar att vara själv. så mkt. d e allt en kan drömma om.
jag har LUGN OCH RO.
vad mer kan man begära?
det finns så många människor som dag ut o dag in lever i rädsla för sina liv. Det kanske låter otroligt att det är så men det är helt sant.
- nån knarklangare som en inte kan betala och som e vansinnig och livsLYSTEN har ca 50000 personer i tankarna.
- folk vars kroppar är såpass undernärda att det e ett under om de lever en dag tills ens osv
i västvärlden då?
jo men det ges i uttryck i tankar som:
- en obotligt besatt expojkvän med motton "om inte jag kan få hen ska ingen annan heller"


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort