imorgon

javet exakt hur imorgon kmr bli. ja kmr äta 250g fisk, 10g kokosolja o 2 mörka chokladbitar. så himla patetiskt. kmr se upp i taket o dö. så himla patetiskt. men så e ja redan död. äcklas. äcklas av mig. men ja försvinner. d enda som e perfekt i mig e min kropp. men d gör att ja kan lura alla. ja ler o dom bländas av min glans. ja skrattar o dom önskar dom va mig. men dom vet inte att i mitt huvud e d regn. inte ett uppfriskande vårregn utan ett grått regn utan hopp. d e brun lera, d e oändlig natt, n e tjock dimma o ingen dis, d e bottenlös brunn o d e uppe i en milslång trädtopp utan rötter. o d blåser. noll hopp noll kärlek ingenting d finns ingenting d e död. vet du vad som händer när man e död? ingenting mer. aldrig någonting. inte ens en tanke om ingenting. du kommer aldrig ens fata d. du kmr aldrig ens kunna fatta hur äckligt du har d som inte finns för du kommer aldrig kunna tänka den tanken. aldrig mer kommer du ha en tanke. d kommer va som alla d miljarner år du inte funnits. har du tänkt på hur d va då? du fanns inte. du är en äcklig obetydlig liten prick förstår du? du va inte värd att finnas. Gud har funnits för alltid o d e inte förrän nu du får va me. d enda du får va me på e att fatta vilken skit du e. o så få ångest för att du inte lyckas hålla dig till de regler han vill du ska följa när du väl lever. d e inte ditt liv. du har inget liv. du finns för o leva o fatta att du har ingenting. han kan döda dig närsomhelst. d finns ingenting du kan göra. du har ingen kontroll. du har ingen makt. all din inbillade makt e tillfällig o betydelselös. hur kan du ha lurat dig själv att tro ngt annat så länge? vf pluggar du ens? sluta?! d e för inget. d e FÖR INGET:

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort