min kärlek

min svaga timme. jag älskar dig. egentligen har jag ingen stolthet så jag förstår inte varför jag inte bara får tag i dig och tvingar dig tillbaka till mig. jag vet att jag kan få dig om jag bara försöker. men. jag vet att du aldrig kommer se på mig på samma sätt. du älskade min oskuldsfullhet, den är borta. du älskade min obeskrivliga längtan at göra allt rätt, den är borta. jag tror att du också älskade mina stora skuldkänslor. men dom har jag kastat iväg som mörka lakan i atlanten och jag tror inte att de någonsin kommer kunna simma in till mitt land igen. du älskar bilden av mig som jag förmedlade eftersom jag ville vara den. men jag är så otroligt trött på den. den är ett fängelse. den kväver mig. den är som en liten bur som formar mig. kanske formar den mig vackert men jag kan ju inte andas! bara nu. först nu har jag kunnat andas. förstå att mitt värde inte ligger i hur lite kontakt jag haft med någon annans hud, hur korrekt jag talar eller hur kvinnlig jag kan framstå. jag vill bara leva! och det kan jag inte göra med dig. hur mycket jag än älskar dig. hur mycket jag än tänker på dig, saknar dig, längtar efter dig. hoppas, önskar och drömmer om oss. vi två. om livet bara handlade om att ligga i en säng i lugn och ro. då hade det kanske funkat. men det handlar om att leva tänka springa jaga leta sjunga och dansa. och du vill aldrig dansa med mig. du vågade aldrig lyssna på mina innersta tankar och det sårar mig fortfarande.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort